07.01.2009

Godt nytt år??






Er vel ikke i tvil om at jeg ønsker alle ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!!! Er bare litt uenig med meg selv om det er noe sent??? Dette innlegget burde jeg jo ha klart å poste for mange dager siden!!!

Uansett dere ønskes alle det beste for det nye året!! Jeg gleder meg til bloggtreff, scrappetreff, jentekvelder, familiesammenkomster,vennelag, og alt annet som dukker opp i løpet av året!!!

I tillegg skal vi jo ha flest av de deilige ukedagene med alt det byr på. Deilige frokoster i helgene, kosekvelder på fredag, skøyteturer, svømmehall besøk, vennebesøk til barna og alle aktiviteter som skal følges opp.

Vi har ihvertfall hatt et flott år nå,det ble avsluttet på best mulig måte!!! Vi ble invitert på hyttetur med jentenes bestevenninner og deres familie i romjulen!! Tusen takk Tone og Thomas for deres herlige selskap!!! Det var virkelig en vitamininnsprøyting å være på besøk hos dere!!!!

Nyttårsaften ble feiret på deres hytte med skirenn på dagen og grilling ved midnatt!!! Mashmallows kan nemlig også spises jenter!! De må ikke bare ligge til pynt på de lekreste fat med osteklokke over!! Jentene fikk da grillet seg en hel pose og de var vel litt småkvalme etterpå!!! Ingen sa det da men......

I butikken har det jo vært varetelling og det er IKKE spesiellt behagelig i 15 minus!!!!!!! Heldigvis har jeg varme her på kontoret så jeg får varmet meg innimellom!! Vel jeg skal ikke klage heller da, for svigerfar har hjulpet oss med masse telling!!! Tusen takk til den fantastiske mannen!!!

Nå gleder jeg meg bare til lysere kvelder, masse flott inspirasjon i bloggverden og deilige vårlige innkjøp!!!! Imorgen skal jeg på Stoff og Stil en tur!!!

Blomsterdekorasjonen dere ser over her er rester av en juledekorasjon. Når blomstene på hyacinten visnet, ja så klippet jeg de vekk og pyntet den med noen papirblomster fra scrappesakene mine!! Da for den leve noen dager til!!!

Så jenter,jeg gleder meg også til boka Sjarmerende gjenbruk kommer ut!!! Det er to fantastiske bloggjenter som har skrevet den!!! Kommer denne måneden og jammen tror jeg at vi er så heldige å få selge den i butikken også!!! Jeg skal finne linken til deres sider. Her kan dere ta en smugtitt på boka!! http://www.bokklubben.no/SamboWeb/bareSide.do?dokId=550645

Her er bloggen til jentene som har laget boka også!!!
http://sjarmerende-gjenbruk.blogspot.com/
http://charmerendegjenbruk.blogspot.com/

7 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann! :-)
Den boka virker kjempebra! :-D Håper du har en fin start på det nye året.

HegeT sa...

Godt nyttår til deg også.....
Håper du ikke fryser "rompa" av deg på jobb....

Håper på noen koselige kreative krumspring dette året også.....

klem
HegeT

Guttemamma sa...

Jeg ligger ikke mye der altså...:-). Den boken tror jeg mange gleder seg til!! Ha en god hverdagskveld!!

Sigrun sa...

Godt nytt år til deg og!
Håper vi får til noen scrappekvelder i det nye året!

Klem Sigrun

hvitstil.com/Christine sa...

Hei hei

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen. Som jeg gleder meg til blogg treff. Skal bli gøy!

Ha en fin dag så lenge og god tur til stoff og stil!

Klem fra Christine

Klaffen sa...

Ja Godt Nytt År til dere fire også! Sånn blir det innimellom slagene, man skulle gjort MYE men får ikke gjort alt! Enda godt du er av samme slaget som oss andre, for noen ganger lurer jeg på hva du "går på" Så kreativ, oppmuntrende, hjelpsom og ja... du er fantastisk Aase!gleder meg til ett nytt Godt år for oss også - dette blir mitt år, det vet jeg ;) ja vi får organisere ett bloggtreff snart, jeg var så "lur" å lufte det på bloggen før jul, og nå venter det mange her på østlandet!!!! Gøy! Stor klem fra naboen

h.espe sa...

Hei, og godt nyttår til deg!!

Takk for koselig besøk på bloggen min :o) Jeg har så vidt vært innom forumet til Kreativhobby, så kanskje du kjenner meg igjen fra der?? Ja, det er gøy å finne bloggere som har samme interesse. Er jo greit å "snappe opp" litt ideer av hverandre.

Ønsker deg en fin helg, og så sees vi igjen snart :o)

Klem fra Hildegunn