29.08.2009

Et annerledes innlegg.........

Ikveld skulle jeg lage et innlegg med litt kosebilder fra stua vår, de kommer, men med en annen følelse bak enn jeg hadde tenkt meg. På en koselig bloggrunde kom jeg innom en for meg ny blogg. Den grep meg med hele mitt hjerte og tårene trillet ivei fra første innlegget jeg leste!!

Den heter

Om å få livet snudd på hodet

Når man leser her vet man bare det er utrolig tøft og sterkt å dele det Linda gjør med oss andre bloggere. Hennes historie er ufattelig sterk og rørte meg langt inn hjerterota med en gang!! Det er når man leser slikt at man tenker lev og kos deg mens du kan. Man vet aldri hva morgendagen bringer. Jeg deler bildene med dere for å vise at hverdagskvelder er like viktige som festkvelder og at jeg setter umåtelig stor pris på min familie, og våre hjemmekvelder.




Dette lyset og disse blomstene Linda, de er til deg og dine kjære!! Jeg tenker på deg nå!!

3 kommentarer:

Stoltzen2012 sa...

Oj... nå ble jeg rørt... Utrolig koselig av deg Aase..Det viser hvilket stort hjerte du har.. takk skal du ha! :o) -Linda-

Livy sa...

Hei Aase!
En fint innlegg fra deg! Det er så viktig å leve mens man kan, og at vare på sine kjære!

Ønsker deg en fin søndag min venn.
Klem fra Livy

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Takk for link Aase, jeg har lest litt i den bloggen nå, og det er ingenting annet å gjøre enn å gå i seg selv og tenke gjennom hva som betyr noe i livet og slutte og henge seg opp i bagatellene... :)