21.09.2009

BIG GIVEAWAY hos VIBEKE

Vibeke med den nydelige bloggen Duften av en erteblomst har passert 100000 besøkende, hun arrangerer derfor en STOR giveaway!! Besøk henne og bli med da vel!!

Vinnerne blir trukket ut førstkommende søndag, lykke til venner!Disse herlige bloggerne som du kan se under her har bidratt med hver sin gave i denne anledningen og jeg kommer til å lage et innlegg her inne denne uken om hver og en av dem slik at dere kan bli bedre kjent med dem. Første flotte dame ut er Klinkekulen ved Katrine Kalleklev som du kan lese om i innlegget under her!






monome smykkedesign







7 kommentarer:

Vibeke sa...

tusen takk for koselig omtale søte deg :)

HCNB sa...

For et fint innlegg:-)

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei i natten. Vil bare si at jeg endelig fikk avgårde pakken din idag. Håper du får den snart, kanskje allerede i morgen. Burde ha sendt med et kort men det rakk jeg dessverre ikke. Håper du blir fornøyd. Klem Jorunn

Villa von Krogh sa...

Hei Aase.
Hvordan er det med deg? Var bloggtreffet vellykket? Jeg orket ikke å komme jeg. Sofaen var for fristende... :)

Jeg skal på blggtreffet i Lillestrøm da. Hvis du trenger skyss så skal jeg kjøre. Missfryd skal sitte på.
Bare å si ifra. Jeg har ledig plass værtfall. :)

Ha en fin kveld. Klem fra meg

Villa von Krogh sa...

Da må du kose deg masse på ferie! Høres fantastisk ut.
Og som om du trenger det. :)
Ja da er dere full bil. Det er bra for miljøet vet du! Flinke bloggedamer.

Det blir veldig koselig å møte alle sammen. Gleder meg så masse jeg!

Når er det markedet deres begynner? Jeg kunne tenke meg å ta en tur.

Veronica's hus sa...

Heisann:)

Klarer ikke å holde rede på hvem som bestiller jeg, men jeg lager i allefall skilter ja:) Så koselig at du likte det da.

Ønsker deg en riktig god helg.

Veronica

Villa von Krogh sa...

Det er klart jeg kommer innom hvis jeg tar turen! :)