19.02.2011

22 til bords har man "nesten heldigvis" ikke hver dag. Nå gleder jeg meg veldig til de herlige jentene inntar heimen i 18 tiden!!

Vi skal skravle, spise ost og drikke vin, presentasjoner, sanger, quiss og mere til!! Kjenner jeg de rett så skal jeg vel "mobbes" litt også!!



Kan ikke si annet enn at det er deilig med plass slik at man kan be de man ønsker!





Lysa har jeg pyntet litt med bølgepapp, organzabånd, gamle krystallprismer og en perle, de kan fint flyttes over til nytt lys. Kiwi har nå disse lysene i en rekke nydelige farger....de brenner godt og renner ikke!!

Bordkort meg sibirsk lerk og litt kartong!




Salongen måtte få ny plass!!


Ei lita ei som koser seg mens mamma vasker!



Kos hele kvelden!


Supersnille mannen min, han gikk å kjøpte stereoanlegg til meg igår, musikk må vi jo ha....det gamle ble tatt ut for et par år siden, men har ikke somla oss til å ordne det! En liten cdspiller på benken har gjort nytten. Her er det bare å plugge inn ipod!!


Nå må jeg ut å ordne siste rest og levere barna hos besteforeldre!


8 kommentarer:

karinanna sa...

Kos deg masse i kveld, alltid hyggelig med jentefest.

Janne sa...

Sååå fint du har pyntet! Stilig med sånn bølgepapp rundt lysene:)
Kos dere masse i kveld!
Klem fra Janne

Unknown sa...

Oj sååå vakkert du har pyntet, bordkortene var jo så lekre!!♥
KOOOSE deg masse i kveld!!♥
Klemmer fra meg,
Anki

Gry sa...

Flott dekket opp! Skulle gjerne hatt så stor plass ja! Sukk!
Kos deg på jentefest i kveld! :)

Linn`s Lykke♥ sa...

Nydelig dekket bord-me like a lot!! Kos deg kjempe masse i kveld!
Klem Linn

Sivs hus sa...

Hei, Dette ble helt sikkert en flott kveld med nydelig dekket bord. God vinterferieklem Siv

Line fra huset på landet sa...

Det ser så koselig ut Aase- Så gøy det er med jentefest!:))
Regner med at dere alle hadde en knallfin kveld! ;)
God klem fra Line

Villa Drømmeverden sa...

Så koselig blogg du har! Bor selv i Modum, ikke så langt unna om jeg har forstått rett..?!

Håper du hadde en koselig kveld med jentene! Med slike flotte rammer kan det ikke gå galt:)

Klem fra Margit