12.03.2011

Interiør??

Jeg er så fornøyd med vårens innkjøp av klær...kan jo faktisk brukes som interiør også eller??
Jeg bare digger brunt skinn og denne tøffe jakka og veska gjør seg bare veldig godt der de henger.
Mine bursdagspenger er nå vel fordelt rundt i noen flotte butikker. Jeg er klar for vår og lysere kvelder. Nå er jeg virkelig klar for en jentedag med shopping og cafebesøk! Det blir etter vår nye butikk har åpnet for det er travelt om dagen her nå!

Tøffe detaljer både på veske og jakke, skikkelig røff stil som jeg tenker blande med blonder og romantikk! Hva tror dere.......

Selvsagt måtte det noe tøfft på bena også! Kule skoletter i skinn, noe mørkere enn bilde viser, passer perfekt til antrekket.

Siden jeg ikke er av de som trives best med høye heler så fant jeg ut at disse Vans ville bli supre til daglig bruk!

Ønsker dere alle flott bloggvener en fantastisk flott lørdag! Jeg raser avgårde for å jobbe litt idag og jeg!!


6 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

Klær er livet!!! Så mye flott du har funnet:)Jeg har nok handlet litt jeg og og det er så deilig med litt "lettere" tøy:)

ingjerd sa...

Hmmmm, lekkert!
Morsomt med litt fornying av garderoben. Skal se om "trøttingen" klarer å karre seg opp til deg en tur.

Lykkeliten sa...

Skikkelig kule ting!
Du har god smak Aase :-)

Line fra huset på landet sa...

Mye flott for bursdagspengene her Aase:) skinnjakke har jeg lyst på også. Må ta meg en tur rundt i butikkene og titte snart;)

Stå på! Butikken din kommer sikkert til å bli kjempeflott!
God klem fra Line

Guttemamma sa...

Tusen takk Aase, for veldig koselig trøstehilsen hos meg!! Jeg ligger mest på sofaen om dagen, orker ikke annet. Rart...men sånn er det altså nå.
Lykke til med jobbingen!!
klem♥

Anette Willemine sa...

RÅTØFT!

AW :)