11.08.2011

Kan det hjelpe tro.......

Det sier at det er gøy med no nytt.....kan det hjelpe meg tilbake til den herligste hobbyen av alle tro??
Jeg har ihvertfall investert i noen nye tusjer....de fra 2005 begynte å tørke ut nå...med kreative barn så blir det ihvertfall brukt.

Snille Anita tipset meg om at Kreaktiv hobby i Drammen hadde halv pris på tusjer....supertusentakkAnita! Nå skal alle stemplene tørkes støv av og brukes!

Kjempesnille Heidi har vært på ferie i USA og som om hun ikke hadde nok i kofferten fra før, tok hun med dette til meg!! Gleder meg virkelig til mørke høstkvelder nå, med stearinlys tent, og massevis av tid til verdens beste hobby!! Man trenger ikke psykolog når man har denne flotte hoobyen! Det er virkelig ro for sjelen altså!

6 kommentarer:

Anita sa...

Gleder meg til å se hva du får til med tusjene Aase :):)

Landbohaven sa...

Jeg kom lige forbi din blog.
Faldt over den p.a. vi er navnesøstre.
Gode billeder.
Held og lykke med din hobby.
Tak for kigget.

Klaffen sa...

Venter i spenning :)
Kreative deg så blir jo dette knallgøy.
Gla i deg - klem

Unknown sa...

Skal bli spennende å se hva du skal trylle frem for noe fint ,))
Håper du nyter av skjønne sensommer dager ,)
Klemmer fra meg,
Anki

Brocante sa...

Ja nå er det det bare å sette i gang - snart er det høstkvelder som kan fylles med pusling og kos. Var innom den fine butikken din rett før dere dro på ferie - du var hjemme og pakket og gjorde dere klare sa mannen din!

Inas lune hjørne. sa...

Jeg gleder meg til å se hva du lager med de nye tusjene dine. har jo selv kjøpt Copics, og er helfrelst.