24.09.2007

Høsten og alle aktiviteter er her!!

Takk for koselige besøk i bloggen min! Takk for gratulasjon Salte!

Her går det i ett om dagen ,gjør vel det hos flere kanskje??

Forrige uke var jeg på photoshop kurs med Torbjørn Tandberg. En skikkelig flink fotograf og inspirator for nye fotoentusiaster!! Nå gjenstår bare å trene litt på alt vi lærte der. Kurset var knallbra synes jeg!! Tror jeg må gå videre etterhvert.

I helgen var jeg på 25 års jubileum for 9 klasse .Jammen var det morsomt å se hvor gamle de andre hadde blitt. Rart det bare var meg og et par andre som holdt seg så godt....................


Denne uken blir det lite scrapping, men jeg håper litt. Nikoline blir 8 år på lørdag, så det blir fest både fredag og lørdag!!

Legg gjerne igjen et lite spor etter deg her!! Skal bli flinkere til å besøke dere også!!

3 kommentarer:

Catrine sa...

Gratulerer med blogg! :D
Høres ikke ut som du mangler fritidsproblemer med det første. Håper du rekker litt scrapping innimellom!
Ha en fin mandag!

Monica sa...

Krysser fingrene for scrappetid for deg ila uken :)
Ellers vet jeg alt om hvor fort dagene går, og det er selv om jeg "bare" går hjemme altså...
Fortsatt fin uke.
Klem

Salte sa...

Hey - der har hverdagen kommet til deg også ser jeg.. Forrsten har du meldt deg på messetreffet eller?