05.02.2008

Utfordret jeg.............

Ja jeg er blitt utordret, men har nok ikke vært i humør til lange innlegg om dagen så jeg har bare kikket rundt fortiden. Vondt i hodet, halsen, og ja vet ikke hvor. Nå endelig klarte jeg smale tankene nok til å skrive 7 ting om meg selv!!
1. Dritsur om morran(stakkars barn og mann)!!
2. Hater å handle klær for tiden, mulig det har noe med sizen å gjøre?????
3. Digger dager uten planer.
4. Spiser poteter kanskje 2 ganger i måneden(har hørt at man kan bli dum av poteter!!)
5. Altfor lett å lure med i styre og stell!! Eks. klassekontakt, leder av grupper ol!!!
6. Ønsker meg veldig en stor bil igjen!!
7. Dukker ikke under vann når vi er å bader, hater å ha hodet under vann!! Ikke lett å lære barna å være trygge i vannet da nei.......

Siden alle blogger jeg har på lista mi er utfordret lar jeg være å sende runden på nytt!!!

Ingen kommentarer: