03.03.2008

Atter en helg er over, Ingen scrapping, bare pynting!!









Tusen takk for alle hyggelige kommentarer jenter!!!!Dere er så søte!!




Denne helgen har jeg ikke scrappet så mye, ble bare to loer på treff på Papertrends på fredag!!!!! Har jo blitt så inspirert av alle disse interiørsiden fortiden, så det måtte litt pynting til hjemme i helgen. Har siden jeg pakket bort masse ting for 6 år siden, savnet dem "gamle" stilen min. Nå er den for fullt på vei inn igjen i aaseheimen. Det ble vasker og pusset til den store gullmedalje i helgen. Nikoline lurte på hvem som skulle komme på besøk?????


Vi har hatt en flott helg med litt kos selv om jeg har fikset og ordnet. lørdag var vi en kjapp tur innom Anita og hennes stempeljenter. Vi var i 9 års bursdag, og hadde det koselig hele dagen. søndag startet jeg interiørtimene klokka halv 7 på morgen, aasemannen reiste på jobb, like greit å komme igang.




Jentene var på svømmekurs på ettermiddagen, og vi avsluttet med besøk i teatret på NRK`s show, barnetvsanger, gjennom 40 år!! Kjempeflott, både for små og store!!




Denne uken må vies mere til hobbyen min nr 1, først skal jeg på kurs selv på lørdag, med Anita Hagen..............yyyyeeeehhhh!! Så skal jeg slev holde kurs for en gjeng i kommunen neste tirsdag, det må jo forberedes godt!!




Ønsker alle en toppers uke!!

4 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Så kjempefint du har fått det hjemme! Er det ikke deilig å pynte å dille litt? Jeg har blitt helt tullete;-) Utrolig fine de bildene dine forresten!

Ønsker deg en fin tirsdag Aase:-)
*Klem*

Elisabeth sa...

heiiiii aase;)
tusen takk for koselig hilsen hos meg;) blir kjempe glad hver gang du stikker innom;)
Og hvet du hva... jeg misunner deg såååååå masse på det du skal på lørdag.. jeg villll ogsååååå!!!!
du må kose deg masse i alle fall;)
så masse fin gamle pynte ting du har, jeg har også masse sånne ting liggende, og noe har jeg fremme enda...
ha en fin uke
god klem fra elisabeth

silje-sin sa...

Så fint det ble hos deg! Det ser ut som huset deres har flott beliggenhet,ihvertfall fra det jeg så ut av vinduet:) Masse fint hadde du,er jo for galt å ha det liggende i esker:) Ha en flott kveld:) klem fra silje.

Anonym sa...

Hei og takk for sist! Koselig å se hva du lager. Ble det videre farvelegging på deg da???
Jeg lagde littebittegrann i helgen, men ikke noe ferdig enda...
Titt gjerne innom meg Aase!
Ha en fin fin dag!
Klem:-)