03.05.2008

Flott dag med marked!!

Viktorias 1. kunstverk
Viktorias kunstverk nr 2
Nikoline har støpt lys




Viktorias 3. kunstverk til utstilling
i Rådhuset. Gjett om hun var stolt!!!!

Ny krans på døra, falt helt selv om
jeg hater silkeblomster egentlig......
Benken er vi fornøyd med ja!!!
Flott håndarbeid på putene!!
Dilldallet mitt!!!!



Her går dagene unna så det gviner!!!! Vi har som sagt begynt på et større flytte, male , kaste og fikse prosjekt i butikken. Første runde er over og vi er vel fornøyd for noen dager!! Det var kjempegøy med marked idag, masse mennesker og jammen var det mange som sto og stirret når de kon inn i butikken. GØY, verd strevet faktisk. Vi fortsetter utover i mindre etapper!

Ellers har jeg scrappet en side igjen, første på lenge, kan ikke vise den da men.....

Gleder meg til i morgen, håper på fint vær og noen timer i hagen! Kjøpte litt blomster og et par thujaer igår, de må jo plantes. Skal vel også på en liten sykkeltur med jentene.


Legger ved et par bilder av benken jeg kjøpte påHamar. Har fått masse flott keramikk av mamma som hun ikke ville ha!! Søstern liker ikke slike ting, fint for meg som digger de!!!


Så må jeg takke Livy for en award jeg har fått av henne, tusen takk du er super altså!!! Jeg skal jobbe videre med den imorgen jeg!! Nå vil jeg scrappe litt!!



Ingen kommentarer: