07.08.2008

Sukkersøtt!!




Dette kortet har jeg laget til utfordingen på Sukkersøtt !! Det var en morsom utfordring og det finnes masse flott inspirasjon der inne!! Anbefales et besøk!! http://www.sukkersott.blogspot.com/






Oppgaven var inspirert av navnet sukkersøtt, ikke kvadratisk og bruk av charms!!



Øverste bilde er av selve kortet,bilde med englene er en detalj fra innsiden påkortet!!


Hjertet er laget ved hjelp av fiskars sjablonger og baksiden på Nilles store akvarellblokker. Kledd med bazzill og mønsterark fra ulike produsenter. Alle kanter er svertet med moose green og rosa cats eye, og vintage photo distress. Bildet av jentene er et delebilde fra nett!! Ellers har jeg brukt diverse blomster og charms!! rester av bånd binder kortet sammen. Notearkene er fra vår brukthandel, jeg river og ordner litt av diverse her!!!

13 kommentarer:

Unknown sa...

Nyyydelig... :-)
Flott bidrag til den første ufordringen på Sukkersøtt....

xoxo

Hanne sa...

Fant deg likevel vettu, selv om den linkingen ble lei ;)

Jeg er ikke alltid av de kjappeste, så jeg skjønte ikke helt hva som er kortet, men forsto det sånn at hjertet er kortet og at det øverste bildet er en detalj, eller er det omvendt, eller er dette to forskjellige kort?
Uansett er det nydelig, det du har laget, stilig og sukkersøtt til tusen! Likte godt de mange lagene på hjertet og de flotte detaljene :)

klem fra Hanne:)

Aud sa...

Nydelig hjertekort!♥

eba sa...

Herlig kort!

aase sa...

Ja Hanne, hjertet er kortet og det øverste er detalj fra innsiden!! skal se om jeg greier bytte om bildene og skrive bedre forklaring imorgen jeg!!!

Åshild sa...

Herlig sukkersøtt kort, Aase :) Søte detaljer i massevis! Flott bidrag til utfordringen.

Maya sa...

Herlig kort!
Med masse herlige detaljer :)

Takk for att du er med :)
Klem fra Maya

Prinsesse Elin sa...

Denne stilen på kort er så flott. Vintage. Jeg lager litt slike selv men det blir liksom ikke så mye tid til slike ting om sommeren - uten å få dårlig samvittighet. Nå er det snart høst og da kan man liksom sette seg ned å slappe av og kose seg med slike ting. Koselig at du er innom. Ha en herlig dag:O)

Sigrun sa...

Nydelig bidrag. Rakk ikke denne selv så jeg får heie på deg!!!!

Livy sa...

Hællæ snuppa!
Så flott bidrag!! Du er så utrolig flink altså:-)

Tusen takk for awarden vennen! Håper du får en kjempefin helg, så må vi prekæs en dag!

Klem*

Sivic sa...

Kjempefint bidrag : ) Lekkert!!
Likte godt fasongen og bruk av fiskars platen.
Flott detalj inni kortet : )

Sukkersött sa...

Helt nydelig kort du har laget, sukkersøtt som bare det:) Takk for at du er med!

Klaffen sa...

Som alt annet er dette flott! Har selv vært så heldig å få kort av aase, og har også bestilt ved flere anledninger! dett kan du Aase - og se hvordan du har utviklet deg! Helt fantastisk