18.06.2009

Bord dekk deg.....

Siden vi skal ha selskap for svigermor i helgen leter jeg litt rundt på nettet etter inspirasjon. Det er mye lekkert å se, og jeg gleder meg til å pynte bordet i morgen!! 32 gjester krever tre spisetuebord og litt flytting rundt omkring på salong og små bord!! Jeg tror det skal bli bra,hvitt og sart rosa er fargene jeg har valgt denne gang! Jeg liker veldig godt disse eføy grenene som slynger seg bortover, vi får se hva det blir til!







Bildene er lånt fra diverse nettsteder!

7 kommentarer:

Livy sa...

HERLIG!!! Det kommer til å bli kjempelekkert!! Gleder meg til å se bilder av de ferdig dekkede bordene:-)

Vi får bare håpe været blir bedre!

Ønsker deg en kjempefin torsdag, og tusen takk for koselig hilsen hos meg :-)

Klem fra Livy

Vibeke sa...

Gøy å dekke bord, blir helt sikkert kjempefint!

Tusen takk for koselige ord fra deg Aase :)

Klem

Kari sa...

Hei Åse :)
Så bra at du endelig kom inn på bloggen min :))
Og veeldig moro at du vil følge meg på min mere private blogg :))
Jeg trenger din emailadresse for at du kan logge deg inn og fant ingen her inne.. Kan du sende meg den ?? På mail eller i en kommentar :)

Klem,Kari

Dreamgirl sa...

Hei!
Her hadde du mange fine bord. Jeg ramlet litt tilfeldig innom bloggen din ikveld. Den er kjempekoselig!

Ble litt inspirert av bordene dine og tenkte at jeg skulle invitere deg til å delta på "utfordringen" min på Sweeter Living: å ta et bilde av et dekket bord som beskriver din personlige stil (ditt eget - eller lånt fra nett)
Du kan jo ta en titt innom meg;)

Ønsker deg en deilig helg og lykke til med festen!

Sivs hus sa...

Hei, Ja det var nydelige bord. Gleder meg til å se bilder fra bordet ditt. Sommerklem Siv

hvitstil.com/Christine sa...

gleder meg til å se bilde, men mest av alt: takk til deg!

C

Dreamgirl sa...

Hei igjen Aase!
Jeg ble kjempeglad for bildene dine igår... Så hyggelig at du følger meg og at du melder deg på ny konkurranse på Sweeter Living. Nå er det bare å krysse fingrene;)

Gleder meg til å følge bloggen din også!

Ønsker deg og dine en fin uke!