04.02.2010

Idag blir det er lite bilderas fra butikken vår. Jeg rydder og ordner litt til våren her...når den enn kommer!! Det hjelper med litt nye varer og litt stæsj!! Finner du noe du liker så bare ta kontakt!!

Har også fått med meg noen nydelige rosa roser og en vakker mørkegrønn duftranke som skal pryde vårt nyvaskede hus i helgen!

Et herlig retro puff i skinnimitasjon i sort og hvitt. Kr. 450,-


Vakre sjarmerende slitte stoler i en litt knall rød farge! Kr. 750,- pr. stk


Service til 4 pers, nydelig rosemønster, ikke gammelt.


To nydelige gamle kofferter i god stand.






Vakkert bord med skuff kr. 1500,-





Rulle kr. 300,-


Herlig gammel vogn fra Norrøna.









Da ønsker Godslageret brukthandel og jeg dere en litt tidlig flott vinterhelg...med våren i sikte!!

Klem Aase♥

10 kommentarer:

Grethe sa...

Her var det mye lekkert :0)

Marit sa...

så mange kule ting åse....herlig de slitte stolene og den vogna:)

Jeg burde stikke innom butikken din på skattejakt en gang :)

Drøm sa...

Så mange flotte ting du har..Dumt du ikke fikk lagt deg til som følger hos meg...prøv igjen senere...sikkert noe tull med nettet...Sengen er delvis lovet bort til noen andre, men jeg skal høre med dem om de skal ha den, og hvis ikke får du den:) Tror man godt kan bruke sengen uten ny skrue, tror ikke det er noe problem. Du hører fra meg i morgen eller noe angående sengen:)
klem Julie

Fatima sa...

Vi er bare så fornøyd med bryllupsgaven vi fikk kjøpt i går hos deg. Tror du snart for nytt besøk av mannen. Dere hadde virkelig det han trengte til mange av prosjektene sine.

jannes hobbykrok sa...

Åååh,her var det masse fint!Vil ha nesten alt jeg!De røde stolene er råkule,og sukkerboksen,og treesken!!!Elsker det!
Er ikke på noe scrappeforum,hva er det egentlig?Er så nek når det gjelder data!Har jo nesten nettopp lært å blogge!
Klem,Janne

Moia sa...

Mange flotte gamle ting her Aase, og så har du laget et nydelig vintage kort også. Stikk innom bloggen min så kan du få med deg "freebisen" som ligger der. Klemz fra Moia

Unknown sa...

Så mye flott du viser bilde av her! Skulle gjerne bodd nærmere så jeg kunne tatt en tur til bruktbutikken din. :)

ha en fin kveld!

Torilpia sa...

Spennende nye/gamle ting :o)

Ønsker deg også ei super helg!!

Klemmer!!

Drøm sa...

Skjønner dere må diskutere det med sengen nærmere:)
Klem Julie

Jorid + NOE Blog sa...

Hei Aase!
Hentet posten idag og for en nydelig gave du har laget. Du selv som har scrappet ?? :-) Helt nydelig, så flink du er!

Ha en super helg!
Klem J