18.06.2010

Sommer eller høst??


Ja det er jammen ikke lett å vite om det er sommer eller høst nå. Idag har det blåst så kraftig og vært så kaldt at jeg bare får lyst å kose meg inne med lys og håndarbeid. Var en svipptur i byen på morgen, fant denne lekre puta og brikken/duken å fikk bare så lyst å pynte opp litt!!

Rema 1000 har jo blomster for en billig penge, da kan man koste på seg å bytte ut litt! De små papirblomstene kjøpte jeg også i butikken i byen. Jammen ble det koselig. Nå skal vi kose oss med kanelsnurrer med vaniljekrem og litt is!!





Ønsker alle kjære lesere en flott weekend, håper sommeren kommer tilbake!! Enda mange uker til ferie her!!



Minner også om min giweaway som du finner link til øverst på siden her!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Greit å ta en bytur innimellom.
Ha en flotters helg du å:)
Klem Gro-Beate

Hulda sa...

Nydelig brikke og duk. Så sommerlig og fint i mønster og farger. Slikt er skjønt. :) Sommerværet kommer nok, skal du se. Venter i nord også. :)

LeneS sa...

Kan jammen lure når det er så kaldt.. Brrr... nydelig liten brikke og pute, koselig med lys og varme inne.. God helg!

Snertne sneller og små nøster sa...

Her i Trondheim er det definitivt mer høst enn sommer :-( Brrr!

Vi får bare fortsette å kose oss inne med "vinteraktiviteter"...

Ha en fin fredag og klem fra Siv

ingjerd sa...

Er akkuart ferdig med en runde på "toppen" med tre handlegale barn som har skjønt at mor endelg har fått feriepenger. HE he, de får ben å gå på da... Hadde engentlig tenkt å male litt dukkestue og søppelhus, men det kommer jo stadig vekk noen drypp. Ha en riktig fortyllende helg....kan trenge det ettr en aktiv uke.

Line fra huset på landet sa...

Nydelige farger på brikken og puta! Ja, jeg har følt det sånn idag jeg også. Ikke helt sikker på om det var sommer eller høst nei;)
Her skal det visst blåse helt til søndag har jeg sett på værmeldingen nå. Huff! Vil ha varme, sol og sommer jeg nå. Tente lys ikveld jeg også. Det gjorde godt...men får liksom den høstfølelsen igjen:(

God klem fra Line

Anonym sa...

Får håpe sola kommer snart..:-)
Nydelige bilder Aase!
Riktig god helg,
klem Hege.

karinanna sa...

Her må man også kose seg inne, sommeren lar vente på seg her i nord og.
Nydelig brikke og duk, koselig med noe nytt. I dag tar jeg en tur inn til sentrum, kanskje det blir noe nytt på meg og...

Anonym sa...

Nyt sommersøndagen som
er her idag, herlig ...!

Huldra sa...

Koselig stemningsblogg når man er litt i tvil om årstiden. :)