20.06.2011

Det rotete interiøret.......som bare vokser...

Å være kreativ............

det betyr...mange ting....

ting jeg ikke synes er pent....

men vi har behov for det her....

i vår kreativstue er alt lov.....

strikke...hekle, sy, brodere, quilte,  male, scrappe, lage kort, klippe, lime søle og kline så mye man vil
alikevel så liker jeg at det skal se pent ut....ikke lett...

denne stua er vi bare så glad i , alle vi jentene..

tror forresten også at aasemannen liker denne stua, han ser jo hvor glade og fornøyde vi jentene er når vi har tid å være her...


Vakkert blir det aldri, interiør er det, og det MÅ være her! Da får vi bare gjøre det beste ut av det vi har!

Er du kreativ.....lar du barna dine får utfolde seg? Eller blir det for mye rot av dette....?

7 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Her var det jammen orden i "sysakene"! Blir jo lett å sjå kva ein har til ei kvar tid:)

Meta sa...

Guttene mine på snart 15 er ikke videre interessert i annet enn pc og spilling. Så det kreative rotet her står jeg for selv. I de fleste rom, selv om jeg har et stort arbeidsrom helt for meg selv. Men det er jo så hyggelig å sitte sammen med andre noen ganger og da følger det så mangt med ned i stua.:)
SÅ orden i sakene som du har, har dessverre ikke jeg. Må visst skjerpe meg en smule.:)

Ønsker deg en kreativ kveld!:)

Brocante sa...

Jo - det må være lov! Man skal leve der man bor! Leve er å være kreativ! Du har jo virkelig orden i rotet ditt da - det må jeg si.

Mitt lille hode! sa...

Jeg prøver å la dattera mi på 4 år utfolde sin kreativitet, men jeg er desseverre litt kontrollfrik. Jeg jobber med meg selv og prøver å la ho styre på litt selv, ho er kjempeflink, det blir bare litt mye rot innimellom, syns mor selv ;) Ha en fin dag i dag:)

Merethe sa...

Det er utrolig flott å kunne ha et sted med kreativt "rot" Jeg synes du har det veldig organisert og fint.
Jeg har Rødstua mi som jeg har alt mitt kreative rot. Der ligger det jeg holder på med fremme og det gjør ingen verdens ting. Viktig å la barna være med å utfolde seg. :) God helg. Hilsen Merethe

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Var ikke mye rot der i gården synes jeg;). Håper selv vi får til noe liknende i nyhuset vårt...;). Prøver å la barna her i huset få frie tøyler til å utfolde sin kreativitet.. Men, det ender som oftes kun i rot, og fallende interesse etter kort tid. Mor sitter stort sett alene og holder på kan du si hehe.. Men, tipper det blir bedre når de vokser til. Håper på det iallefall;). Nå er de 7,5 og 4 år gamle.

Ha en strålende sommer. Håper vi sees i butikken deres i løpet av sommeren. Passe på å ta turen når dere ikke er på ferie da;)

Klem fra Marilinn

LYKKEBO sa...

Det blir som oftest masse rot her i huset, både når mor begynner, eller ungene..hehe.. Men veldig kjekt da-så her får store og små holde på, spisebordet vårt som fyller seg opp! Jeg har et rom jeg kan bruke, men skylder på at jeg ikke har stikk kontakt der ennå, når den er på plass- skal jeg prøve holde meg på et sted;)