04.08.2008

Ferien over og hverdagen tilbake!!

Da har vi hatt en nydelig sommer!! Vi har kost oss på feie både her og der...Tyrkia, Fredrikstad, Stavern, Tusenfryd, og noen late dager på stranda her hjemme!!

I Tyrkia hadde vi det meget varmt, og vår lille Viktoria fikk et litt slitsomt førstedøgn, men feber, gråt og ikke helt i slag gitt. Heldigvis hjelper paracet og hun badet og koste seg resten av ferien. Bading ble det hele tiden, måtte jo kjøle oss ned. Sjelden jeg har badet så mye på en ferie før!! når det gjelde bespsining og småbarn i utlandet er det en stor utfordring. Godt de har Pringles i kiosken sier jeg bare!! en uke med bare pringels og drikke gir ikke mye energi stakkar!!



Vi møtte en kjempehyggelig familie i Tyrkia, vi tilbragte hele uken med de, heldigvis!! Kunne lett blitt litt kjedelig for barna uten lekekamerater!! Jentene deres og våre var akkurat like gamle og de passet så godt ilag. Vi voksne hadde det også kjempekoselig sammen. Nye venner for livet håper jeg!! Flaks var det også at de ikke bor timesvis unna oss, men bare drøye timen!! Vi møttes faktisk på Tusenfryd lørdagen etter at vi hadde kommet hjem!!



Nå har jeg endelig bestemt at stua her skal males fra topp til tå!! Siden det er en stor jobb og jeg var lei før jeg maskerte, har jeg ringt en maler som kommer å ser på jobben denne uka!! Jeg fikser bare ikke dette taket selv, 60 kvm og furutak............dån............



Ellers rakk jeg henge op skapet og pynte litt før vi dro. Salongbord bena ble også malt!! endelig!!!

Ingen kommentarer: