15.01.2008







Litt fra helgens begivenheter!! Det var jo så flott og nydelig ute i helgen, så kom altså dette grufulle regnet å ødela hele moroa!! Vi hadde laget flott akebakke bak stabburet som skulle brukkes på torsdag. Viktoria skal feire sin bursdag på torsdag med hele barnehagen på besøk(hennes avd da.) 20 barn og 5 voksne inntar stua rundt kl 12. Hjelpes det blir litt fullt, men det er så hyggelig at de vil komme på besøk. Vet jo egentlig ikke hva de voksne mener om dette da, de sier det er koselig, men det er vel litt pes å skulle ut med 20 barn også eller??






På lørdag er det familiebursdag og nesten like mange da! Søndag er overraskelse for henne, da skal vi på disney on ice i Spektrum!! Vi har sagt det var utsolgt, så hun vet det ikke. Gaven ble ROOOOSSSSAAAA playstation 2 med singstar, så her blir det liv!! Må bare få tak i noen med norske sanger(hvis det finns)!!!






Så har jeg da i tillegg klart å melde meg på Minnopol, uten akkurat å tenke på når det startet.....dååååånnnnnnnnn. Ja ja jeg får vel til noe i full fart en sen kveld!!






Idag skal jeg male litt stempeltrykk på jobb tror jeg(godt å være sin egen sjef innimellom)!!

Ingen kommentarer: