23.01.2010

Scrapping.....er gøy

Endelig sier jeg....da var jeg igang med scrappingen igjen!! Så utrolig deilig, det har nesten vært litt slitsomt å ikke scrappe, finner jo på så utrolig mye annet rart da. Vel, nå håper jeg det har løsnet, jeg har ihvertfall lyst å lage noe nå.

Disse to produktene ble til på en meget hyggelig kveld sammen med Gro med den vakre bloggen The creme house. Vi holdt på til langt på kveld og bare kosa oss i vårt papirrot!!

Dette er en eske med freia sjokoladehjerter som jeg skal gi bort idag!! Har noen gode venner som alltid stiller opp!!


Skal jo i selskap i Drammen børs idag og hva med et lite lekkert kort til 50 åringen.....storfiskern sjøl....


På høyre side her er det en lomme til et gavekort, ser ut som bankkort og passer fint bak teksten.
Jeg vil samtidig takke dere alle for at dere besøker meg å gjør bloggingen til et lyspunkt! Jeg fryder meg over all inspirasjon jeg kan finne hos dere alle!!
Ønsker alle en flott helg, på ski, skøyter, fest, hjemmekos, ja hva dere måtte finne på!!

9 kommentarer:

Stoltzen2012 sa...

Ja det er gøy å scrappe! Jeg er ikke så flink med kort.., men det var du! jeg scrapper mer bilder, men nå er det altfor lenge siden.. Kos deg med scrappingen og god helg AAse! Klem Linda :)

MariMaja sa...

Fine kort du har laget!
Scapping er artig det :)
God helg:)

Elis@beth sa...

Herrlighet så flink du er! Noen bare "har det i seg" og det har tydeligvis du!!

Ha en herrlig helg!

Klem ♥

Torilpia sa...

Så stilig da .. :o)

Håper du får en koselig kveld i selskap :o)

Klem!

Ruths datter sa...

Kjempefine scrappinger du har gjort her.Flink du er.
Klem

Sigrun sa...

Så godt å se du kom igang igjen! HAr savnet å se dine vakre kreasjoner her inne! Håper vi kan finne litt tid til å "mekke" sammen også! HA en strålende søndag!
Klem

Pia sa...

Scrapping er gøy, ja! Så mye flott du har laget! Ha en fin dag!

Anitashems sa...

Kjempefine kort!
Skulle ønske jeg kunne fått til noe sånt. Alltid hyggelig å få noe som er hjemmelaget:-)
Ønsker deg og dine en fin søndag.
Anita:-)

Jannhild sa...

Skikkelig flotte kort!!
Ha en flott og kreativ uke :))

Klem fra Jannhild.