22.09.2008

Furu er vakkert..............................

Furu er vakkert det, bare det får noen strøk med maling.....hi-hi!! Jeg ble fornøyd med kommoden til gangen ,endelig ferdig med den, og mot nok til å starte rydding i gangen!!! Synes dette ble bra jeg!!


En gammel selskapsveske pryder veggen.
Knotter fra vår egen butikk!!

Når det gjelder stua er det ikke skjedd veldig mye gitt!!! Malern er flink når han kommer så det blir bra til slutt men.....Imens pynter vi med blomster å prøver å overse alt som er stablet rundt omkring!!
Nydelige roser, må ha roser på bordet i helgen!!

Nikolines voksen bursdag til mandag går som planlagt, vi dekker langbord i den tomme stua og sitter det med umalte vegger, og koser oss med deilig mat og kaker istedet!! Hun vil nemlig ikke utsette den!! Hun mener det får holde at hun må utsette barneselskapet.Har tilbudt henne lekeland el bowling bursdag, men nei, hun skal ha slik koselig hjemmebursdag hun er vant med!! Det er jo et stort kompliment til meg så hun er nå søt da!!

Lerrett som Viktoria har malt i barnehagen, synes det fortjener en plass på veggen her!!


Gleder meg sinnsykt masse til det blir helt ferdig her. Har så mange prosjekter og nye ting jeg vil vise fram, men det må vente........

Ellers har jeg endelig kommet med til legen med den vonde foten!! Her må det røntgen til gitt!! Må si jeg ble overrasket når jeg ringte Sykehuset Buskerud nå kl 10 og jeg fikk time imorgen!!! Der går det unna om dagen!! Jeg som trodde jeg måtte vente i flere uker!! Så får vi se om dette kan gjøres noe med!!

Har dårlig samvittighet for at jeg er så lite på beøk hos dere om dagen, men jeg får vel bedre tid snart?? Tror dere ikke?? Slik er det vel med oss alle!!

9 kommentarer:

Bakketun sa...

Den ble kjempefin. Å ja, Furu er fint.... bare det får noen strøk med maling ;)

Livy sa...

Hællæ!!
Så fin kommoden din ble!! Gjør seg med maling altså! Stuen blir nok kjempefin når den blir ferdig! Blir koselig med bursdag selvom den ikke er ferdig vet du! Det er jo alle de hyggelige menneskene som kommer som lager steminingen!

Masse god bedring med foten da, håper det er noe som fikser seg selv og som går fort over!

Ønsker deg en fin uke videre!

Klem
Ps: og det med dårlig tid det vet jeg alt om!

Sigrun sa...

Ser det går fremover hos deg. Kommoden ble flott. Ett strøk maling her og der "fresher" opp!!!
Lykke til på røntgen! Håper ikke det er noe alvorlig.

Klem fra meg :))

Klaffen sa...

Ja hva skal jeg si - har fulgt deg og kommoden din en stund, og kan nesten ikke kjenne den igjen! Du har virkelig sansen altså! Rå lekker den veska også, sånne ting er flotte å pynte med :-) Voksen bursdag i oppussing er flott - barne først! Stor klem

Scrappelise sa...

Hei, hei! Det var en spennende blog du har med litt av hvert. bl.a. har du et kort her (3 sept) som det står MONA på. Det gammeldags bildet du har på det kortet var så koselig. Har du en link evt. til der det er fra? Ønsker deg en fin dag!

HappyHobby Gjøvik sa...

Liten bekjed ang ATC!

Ja Aase, hvis dere vil bytte via post, send med en ferdig frankert konvolutt!!

Lurt, tilføyer det i blogginnlegget!

Hilde

Fru Fjeldhammer sa...

oi, 30 julekort allerede!! så flink du er..jeg vet ikke hvor jeg skal begynne henn enn gang.. Har du noen tips om julestæsj til kortlaging?

Kommoden ble bare lekker, fine beslag på!!

klem klem

Solveig sa...

Kjempe fint! Furu og alt tre er kjempe fint når det har fått litt maling:) hehe.

Ha en fortsatt fin torsdags kveld;)

Merethe sa...

Jeg er helt enig... Furu er veldig pent... med maling...
Jeg har vært så heldig at jeg har fått en god del furumøbler, og disse har jeg pusset opp;-) Da blir de skikkelig flotte. Nye håndtak gjør også susen;-)