12.12.2007

julen julen julen den er her!!!!


Ja da er snart julen her gitt!! Her er jeg nok ikke flink til å oppdatere, må skjerpe meg gitt!!


Siden sist har vi hatt en fantastisk ferie på Gran Canaria, nærmere bestemt hotell Dorado Beach i Arguineguin!! Utrolig flott hotell og sted, vi skal tilbake dit ja!!! litt shopping av vesker, av vesker, sko og lommebok, ellers lite å shoppe der!!


Julevasken er igang, Viktoria var syk igår og da fikk badet seg en runde. Er nå stengt inntil videre pga av, som aasemannen og snekkern sier "vaskegale kjerringer". Jeg skulle nemlig vaske bak den kurven i dusjen, skrudde den derfor ned. Det skulle jeg tydeligvis ikke gjort for da måtte de jo fram med silikon igjen da, før den kunne henges opp igjen!!! Herregud, jeg må jo vaske skikkelig!!


Julegave handelen er igang, minstejenta aner vi virkelig ikke hva skal få, så der sliter vi litt!! Den eldste skal få PC så den er grei!! Vel den må kjøpes da men.........


Ikvled skal jeg ut med et par venninner å spise, gleder meg masse!!


Ellers stoppet bilen på vei hgjem fra Gardermoen da, var på sykehuset igår, kom hjem med regning på over 5000,- så den er jeg ikke blid på idag!!!!


fredag er det scrappetreff på Papertrends, jeg er superklar!!!!!!!!!!!!!


Har også laget noen julekort i det siste da!!! De får dere se senere!!


2 kommentarer:

Salte sa...

Fikk ikke snakket så mye med deg på PT - det går jo i ett! Ønsker deg god jul - og satser på at vi kommuniserer før det blir nytt år! Hehe - Klem

Anita Hagen sa...

Titter innom for å ønske deg en fortsatt fin og magisk juletid. Kos deg.

Juleklem fra Anita